21 Ocak 2009 Çarşamba

BLOGCU ARICI DOSTLARIMIZA ÖNERİ

Arıcı dostlarımıza bir önerim olacak.Malum hemen hemen her akşam bilgisayarı olan arıcılarımız arıcı bloklarına göz atıyordur.tabi bende bunların içindeyim .memleketimizin her yerinden hatta yurt dışından bir çok arıcı blokları mevcut.ne kadar sıklıkla takip etsekte tüm arıcı dostlarımızın hangi ilde yaşadığını daha doğrusu arılık sahibi arıcıların arılarının nerde olduğunu bilemiyoruz.Tabiki çok ünlüler dışında mesela arı bakanı Ali Türk ün gebzede olduğunu bilmeyen yoktur
Şöyle bir önerim olacak blok güncellemesi yapıyoruz bloğu güncelleyen kişinin bloğunda haber yayınlanınca haberin sonunda haberi yayınlayanın ismi

mesela örnek benim blokta ' gönderen yalovalı arıcı yusuf '

olarak yazıyor.anlatmak istediğim benim arılarım yalovada yalovalı olduğumu belirtiyorum merak edenler nereli olduğumu görüyorlar.yurdun çeşitli yerlerinde ikamet ettiğimiz için arılarımızın gelişme devreleri tabiki aynı zamanda olmuyor.Antalyada ki arı erzurumda olan arıdan daha önce uyanıyor.bunu belirtmek için ve arılarımızı değişik iklim şartlarında yaşayan diğer arılarla kıyaslamak için insan merak ediyor tabi özellikle ben çok merak ediyorum.

Güncellenen bir haber görünce acaba bu arılar nerede diye merak ediyor blok sahibinin profiline bakıyorum ama kimisi belirtmiş kimisi belirtmemiş merakım sadece merakta kalıyor.

arıcı dostlar benim görüşümde olanlarınız varsa bloğunuzda nereli olduğunuzu belirten küçük bir değişiklik yapmanızı istirham ediyorum.

değişikliği nasıl yapacağınızı düşünenleriniz varsa kolaylık olsun diye açıklamayıda kendimce uygun gördüm.

blok hesabınızın kumanda paneli yazan kısmından profil düzenle seçeneğini seçip açılan penceredeki

GÖRÜNEN AD:kısmındaki kutucuktan yapabilirsiniz.

bir resimlede konuyu bitirelim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok doğru diyorsun
çok haklısın